Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com نواي ني: به نام خداوند جان و خرد

Saturday, February 2, 2008

به نام خداوند جان و خرد

بسم الحق

مانند ديوانه ها آمدم تا پشت شيشه ها و ... . بعد از 42 روز . مادرم . پدرم . اشك بود يگانه زبان دل . نميدانم اشك شوق بود يا غم . حسي با حسي ديگر . نميدانم ولي هرچه بود آن روز يادماني بود . يادگاري بود
بالاخره آزاد شدم . پس از 57 روز زندان . 36 روز انفرادي و بعد اجتماعي شدن . آزاد شدن با 80 مليون تومان وثيقه و هنوز نفهميدم كه اصلا 80 ميليون ميارزم يا نه ؟ نفهميده ام آيا اينقدر مجرم بودم كه بايد چنين وثيقه اي برايم ببرند ؟ آيا اينقدر مجرم بودم ؟
لحظه آزادي در ميان هرم اشك و داغ و داد فرياد زدم : آزادي خجسته آزادي . كاش هيچ بني بشري در بند نشود . زندگي پشت ميله ها سخت است سخت .
وقتي هم بيرون آمدم و مصاحبه هاي مادرم را شنيدم باز هم ... . پشتم تير ميكشد از يادش .
اما از همه دوستان و عزيزان ممنونم . از دوستان عزيز شاخه جوانان جبهه مشاركت ايران اسلامي كه سالهاست در كنارشان هستم ، از عزيزان و بزرگان دفتر پژوهشهاي دكتر علي شريعتي و از همه دوستان و برادران و خواهران عزيز . اگر بخواهم نامتان را ببرم بايد صد دفتر بنگارم . بپذيريد تشكر اين برادر كوچكتان را . من كوچكترين لياقت چنين لطفي را نداشتم . ممنونم عزيزان . ممنونم .
در تمام روزهاي زندان به ياد همه عزيزان بودم . لطفهايشان . خنده ها و گريه ها مان . روزهايي كه شادمانه ميخنديديم و غمگنانه گريه ميكرديم . روزهايي كه براي همديگر درددل ميكرديم و تسلاي اشكهاي هم بوديم . هر روز در مقابل چشمانم بوديد عزيزان . هر روز .
خسته ام . ميخواهم چند مدتي استراحت كنم و البته منتظرم . منتظر آزادي بقيه دانشجوياني كه در بند شدند . نام نخواهيد اما با يكيشان 13 روز هم سلول بودم و امروز من بيرون و او در سلول خود در اوين . كاش آزاد شود .
هنوز وقتي به آن روزها و حرفها فكر ميكنم سرم تير ميكشد . روزهايي بود كه از آزادي نااميد شده بودم . اگر نظر مرا بخواهيد ميگويم ما را خدا آزاد كرد . اگر لطفش نبود امروز همچنان در ميانه سلولهاي 209 بوديم . الحمد لله الرحمن الرحيم .
به اين جمله ايمان آوردم . ان الله يرزق من يشاء بغير حساب . منت خداي را عزوجل .
باز هم از شما عزيزان و همچنين اساتيد بزرگوارم تشكر ميكنم . ممنونم عزيزان
بيشتر نميتوانم بنويسم . ذهنم و دستانم ياري نميكند . در اين روزهاي محرم الحرام اباعبدالله الحسين محتاج دعاي شما عزيزترينانم . التماس دعا
يا حق
پي نوشت : دوستان از اين لطفتان سپاسگذارم . ممنونم عزيزان
علی کلایی را آزاد کنید


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin