Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com نواي ني: قولوالا اله الا الله تفلحوا

Friday, March 7, 2008

قولوالا اله الا الله تفلحوا

قولوالا اله الا الله تفلحوا . بگوئيد جز الله خدايي نيست تا رستگار شويد . خانه كعبه شاهد عبادت بهترين بندگان خداست . نداي نداي توحيد است . نيست خدايي جز الله . هيچ كس صاحب و خداي شما نيست . هيچ بتي خدا نيست . هركه ادعاي خدايي كرد با او مخالفت كنيد و بگوييد خداي ما الله است .

اين نداي طاغوت بر انداز پيامبري بود كه فرياد توحيد سر داد و مسير بت محور و زور محور و زر محور تاريخ را كه توحيد زر و زور و تزوير منحرف شده بود به اصليت توحيدي خودش بازگرداند .
23 سال تلاش و ممارست و نداي توحيد و تربيت جامعه و براندازي طاغوت .
رسول در بستر . آخرين ثانيه ها . برادرش جبرئيل بر بالين او . انا لله و انا اليه راجعون . محمد رسول الله به پيشگاه خدايش بازگشت و امتش ماندند و كتاب الله و اهل بيتش . چه كردند با اين امانت ؟ چه كردند با انديشه توحيدي رسول ؟ چه كردند و با انديشه آزادي از اصر و اغلال و اقامه قسط و عدل ؟
فغان نوه پيامبر از جگر . كريم اهل بيت در بستر است و مسموم از زهر خورانده شده توسط همسر . هنوز نيم قرن از هجرت رسول الله نگذشته كه دين خدا را معاويه ابزار كرد براي توجيه خود و جنايت خود . حسن را همان مسلميني كه به نام جدش اذان ميگفتند تنها گذاشتند و به نام دين و به دسيسه شيطان كشتند .

برادرش حسين در خطبه اي فرياد زد كه الناس عبيد الدنيا و الدين لعق علي السنتهم . مردمان بندگان دنيايند و دين لقلقه زبان ايشان . حسن قرباني ظاهر فريبي و جنايت پيشگي طاغوت زمانه معاويه و جهل مردمان جاهل شد . حسن شهيد شد تا فرياد مظلوميت يك مرد اهل صلح را بر سر دنيا بكشد . كريم اهل بيت را جهل كشت و طاغوت . اگر جهل نبود طاغوت زاده نميشد . حسن را كشتند به نام دين محمد و به كام دشمنان خدا و محمد .
از خانه بيرون ميرود و به اباصلت ميگويد اگر ردا بر سر كشيدم و برگشتم بدان كه مسموم شده ام به زهر اعدا و شهادتم نزديك است . به زور طاغوت زمانه خود از مدينه الرسول هجرت داده شد به سوي طوس . پيشنهاد ولايت عهدي را جوري پذيرفت كه رسوا كند حكومت جبر و جنايت مامون را . مدينه علم بود علي فرزند موسي ملقب به رضا . در مناظره ميان مدعيان معتزلي و اشعري يگانه بود و مبلغ تشيع ناب در برابر فهم هاي ديگري كه به ديانت اسلام بسته ميشد .

عاش شهيدا . امام بود براي توحيديان و دشمن بر بود بر هركه در برابر طاغوت سر خم ميكند . شهيدش كردند به جرم نفي ظلم بني عباس . به جرم دانش و آگاهي بخشي بر مردمان . به جرم آزادگي .
خدا در قران خطاب به موسي ميگويد اذهب الي فرعون . انه طغي . اما دليل طغيانش ظلم است بر ابنا بني اسرائيل و حيا نكردن برابر زنان بني اسرائيل . فرعون طاغوت است چون ظالم است و جبار . ظلم ميكند و خدايي ميورزد . فرعون مكلف است به جهاد به تمام وجود در برابر اين طاغوت .
شيعه و رسولش و امامانش مناديان مبارزه اند با ظلم و نفي ظلم . مذهب عدل و قسط و آزادي .
الهي رضا برضائك و مطيعا لامرك . لا معبود سواك
پي نوشت 1 : 8 مارس روز جهاني زن بر تمامي زنان عزيز ايران و جهان گرامي باد . در اين باره كاري آماده است مفصل . قطعا بيشتر خواهم گفت از اين روز فرياد براي حق انساني نيمي از جامعه انساني
پي نوشت 2 : هستيم با اصلاحات در انتخابات . معترضيم اما هستيم

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin