Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com نواي ني: همراه شو عزيز

Sunday, March 9, 2008

همراه شو عزيز

همراه شو عزيز . فرياد امروز جوانان اصلاح طلبي كه بار ديگر با سيد مظلومشان همراه شده اند . ياران دبستاني بار ديگر صحنه كارزاري را معترضانه و مظلومانه آمده اند تا بگويند كه عقلانيت و عمل بر اساس منافع ملي و آزادي و برابري همه انسانها هنوز زنده است . فرياد كنند ايران را براي همه ايرانيان ميخواهند . براي همه ايرانيان
تصاوير زير خاتمي است در ميان هنرمندان در ستاد هنرمندان ايران در ميدان هفت تير . در كنار اهل هنر و رسانه و خبر . و يادي از از مرد كبير عرصه مطبوعات ايران زنده ياد احمد بورقاني فقيد








__________________________
باری دیگر فرصتی است برای با هم بودنمان، فرصتی" برای فردا "، برای ساختن فردا. فرصتی دیگر تا ثابت کنیم ایران هنوز برای همه ایرانیان است .
فرصتی تا ثابت کنیم حضورمان بارورتر و سبزتر است از تیغ تیز همه تحدیدها و رد صلاحیت ها .ما ایستاده ایم با همه چراها و باید ها و نباید ها .
جوانان ائتلاف اصلاح طلبان برگزار می کنند :
جلسه پرسش و پاسخ وبلاگ نویسان منتقد و اصلاح طلب با آقایان "سید محمد صدر " و "نجفقلی حبیبی " (کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ) و آقای تاجزاده رئیس ستاد انتخابات جبهه مشارکت به همراه آقای ابطحی وبلاگ نویس و مسول دفتر آقای خاتمی.
زمان : دوشنبه ۱۹/۱۲/۱۳۸۶ ساعت ۷-۵
مکان :خیابان ولیعصر ـ بعد از تقاطع مطهری ـ خیابان اتحادیه ـ پلاک ۱۶ ـ ستاد انتخاباتی برای فردا
پی نوشت 1: از همه دوستان می خواهیم که با انعکاس خبر این مراسم برگزار کنندگان را در اطلاع رسانی بهتر یاری کنند.
پی نوشت 2 : آدرس سرراست تر ستاد "برای فردا" از داخل یوسف آباد است به این آدرس : یوسف آباد ـ خیابان نهم پلاک ۱۶ (این پلاک ۱۶ در تقاطع خیابان اتحادیه و خیابان نهم واقع شده)
______________________

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin