Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com نواي ني: شرمگین ما بی شرفها

Wednesday, March 18, 2009

شرمگین ما بی شرفها

باز دوباره یک قتل . دوباره یک اهل قلم را در اوین کشتند . دوباره یکی از فرزندان تبار قلم را در اوین به قتل رساندند تا ثابت کنند که نظام ولایی با اندیشه و قلم مخالف است . با فکر مخالف است و می خواهد شبانی باشد بر رمه هایی که گوسفند وار جز به فرمان شبانشان کاری نمی کنند .
دوباره خبر سخت است و سنگین . امیدرضا میرصیافی، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار صبح امروز در زندان اوین فوت نمود. این صبح امروز یعنی صبح چهارشنبه 28 اسفند . یعنی انسانی در یک صبح نزدیک عید نوروز تنها به جرم عقیده اش جان یه جان آفرین تسلیم می کند و می میرد . یعنی انسانی تنها به جرم نفس کشیدن به قتل می رسد .
گزارش پزشکی می گوید . او دچار افسردگی شدید بود . قرص پروپرانول خورده بود . آنهم به تعدادی زیاد . چه کرده بودند با این جوان 28 ساله که مجبور می شود اینگونه برای پایان زندگیش تلاش کند ؟

اصلا به چه دلیل او به بند افکنده شده بود ؟ آقایان حاکم به کدامین حق تنها به دلیل نقد رهبران نظام او را به دو سال و نیم زندان محکوم کرده اند ؟ مگر آقایان خمینی و خامنه ای معصوم اند که نتوان از ایشان انتقاد کرد ؟ مگر علی فریاد نمی زند که من بالاتر از این نیستم که خطا کنم ؟ مگر یکی از اساسی ترین مشکلات دیکتاتورهای تاریخ این نبوده و نیست که خود را فرا انتقاد می دانند و انتقاد از خود را توهین تلقی می کنند ؟ مگر یکی از اصلی ترین خصوصیات دیکتاتورهای تاریخ انتقاد ناپذیر بودن نیست ؟
امید رضا صیافی به قتل رسید . درست است که او خود تصمیم به حذف فیزیکی خود گرفت ، اما یادمان نرود که شرایط را در زندان ، ماموران نظام ولایی آماده کردند . اصلا یک سوال ! آنهمه قرص پروپانول در دست یک زندانی چه می کرده ؟ کدام بهیار و پزشک بی خردی این همه قرص را در اختیار فردی قرار داده که مشکل افسردگی شدیدش امری تائید شده است ؟
امید رضا نیز مانند من یک وبلاگ نویس بود . او نیز مانند من متهم به تبلیغ علیه نظام بود . آقایان هیات حاکمه ! من را نیز بکشید . چرا که اگر من و امثال من زنده بمانیم تیشه ای خواهیم بود بر ریشه نظام ظلمتان که جر قتل مخالف چیزی نمی فهمد و نمی داند . مبارزی خواهیم شد برای نجات اسلام عزیز از چنگال شمایان که جز خیانت به این دیانت کار دیگری ندارید .
امید رضا صیافی به قتل رسید . کم کاری کردید و او را کشتید . حشمت ساران را نیز همینطور و بسیاری را مانند آنها . اما بدانید با خون تک تک اینان سیلی خواهد شد و بساط ظلمتان را خواهد شست . مطمئن باشید که این وعده تاریخ است
http://i42.tinypic.com/2wr10sm.jpg
اما شما مدعیان دروغین اصلاح و تغییر و قدرت طلبان بی صداقت ! امیر حشمت ساران در زندان مرد . امید رضا صیافی نیز همینطور . اما شما به بازی قدرتتان مشغولید و از انسان غافل . دروغ می گویید که برای نوع انسان مبارزه می کنید . نوع انسان از شمایان پلید که مرگ انسانها نیز به دردتان نمی آورد بیزار است .
مولایم علی فریاد می زد و از مردن بر سر کشیدن خلخال از پای زنی یهودیه که در ذمه اسلام است سخن می گفت . امروز باید صد بار مرد که اینچنین هموطنانمان در بند حکومت ولایی به قتل می رسند و ما ساکتیم . شرمگین ما بی شرفها که اینچنین نشسته ایم و اینان می کشند و می کشند .
شرمگین ما بی شرفها
سخن از ماندن و ماندنها نيست
سخن از رفتن هم نيست
سخن اين است كه خاكستر تو
تخم رزم آور ديگر باشد

منابع :
1- فوری : امید رضا میرصیافی روزنامه نگار و وبلاگ نویس در زندان جان باخت
2- گزارش پزشکی مرگ امیدرضا میرصیافی در زندان اوین
3- گفتگو با امیدرضا میرصیافی، حکم زندان به اجرای احکام ارسال شده است
4-امید رضا صیافی در ویکی پدیا
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D9%81%DB%8C
________________________________
خانواده های دانشجویان زندانی در پشت دربهای اوین منتظر ملاقات فرزندانشان
سالنامه اسامی زندانیان سیاسی ایران ، ویژه سال 1387
فراخوان به تجمع نوروزی مقابل زندان اوین

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin