Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com نواي ني: بازی مقدسین - سخن از عزیزان

Saturday, June 7, 2008

بازی مقدسین - سخن از عزیزان

راستش را بخواهید من خیلی اهل بازی نیستم . اصولا سعی میکنم خواننده باشم تا گوینده در این بازیها . اما باتوجه به زیبایی این بازی بنده نیز اومدم . بگیر منو اومدم مشتی ! عرض شود که (اینو با لهجه دوستی عزیز بخوانید) این بازی رو حضرت توکا راه انداختن . ظاهرا ایشون هم جزو مقدسات تشریف دارن . حالا مقدسات با تعریف کی خدا عالمه . ولی خوب ! تو این بلبشوی هژمونی مداحین و منبری های عموما بی سواد (ویژن نقد از دیدگاه دکتر شریعتیه . آقایون واسه زندان کردن برن سراغ دکتر) خب احتمالا با یه بساط اساسی مواجهیم . به هر حال با هرگونه بازی با مقدسات مخالفم . اینو جدی میگم . و اما بعد تا جایی که من آمار دارم دو تا عزیز دل منو به این بازی دعوت کردن . حضرات عزیزان میرای گرامی و آفتابگردان عاشق جیگر ! خب مام اومدیم . تکرار میکنم بیگیر منو ! اما (با لهجه هموطنان آذری) از کی بگم اول از دعوت کنندگان شروع میکنم تا دیگه منبر این مدلی دست من ندن . خودتون خواستین . از ما گفتن

اما بانوی همیشه نگران (دلم نیومد بگم گریان !) میرای عزیزمان . يه آدم صبور صبوره صبور . عزیزی که با کشف اون یه خواهر گل و بامرام پیدا کردم . یه پای اساسیه اصلاح طلبا . مشاركتیا باید به وجودش تو مجموعه حزب افتخار کنن . پاش بیافته یه تنه یه حزبه . یه گردانه . یه رسانه کامل با فعالیت . یه خبرنگار همیشه کوشا . خدایی کارش درسته. من شرمنده ام که تو دوران بازداشتم موجب شدم اشک تو چشاش بیاد . شرمنده آبجی

اما این رفیق شفیق قشنگ ما آق آفتابگردان عاشق (اگر فکر کردین اسمشو میگم کور خوندین . برین تو بلاگش خودتون ببینین خوب !) . باحاله آقا نافرم . اخیرا یه کشف کرده در حد تیم ملی که بعدا میگم . بامرام و صبور و به جاش یه لیدر در حد و قامت یه لیدر . خدا لعنت کنه اون پدر سوخته هایی رو که اونجوری باهاش کردن . ولی خدایی مرد مومن ! یه نمه با دین مهربون تر باش خوب عزیزم ؟ اما یه رفیقه تو روزای سخت . چاکریم دادا اما بعد بریم سراغ باقیه برو بچ همینجا بگم این ترتیب ربطی به علاقه من به بچه ها نداره . بعدا

کسی شاکی نشه . گفته باشم در ضمن اگر بخوام همه رو بگم هزار تا پست باید برم . پس وجدانا بعدا کسی از من شاکی نشه . چاکریم .

در مورد دوستانی هم که احیانا شاکی میشن عرض کنم . من غلط(توفارسی معادل زیاد داره) کردم (خوردم) . خوبه ؟

اما عبور از راه بی نقشه . برادر عزیز ما که یه بار ناخناشون شیکستم شاکی شد اساسی . بابا همون غلط و اینا . ولی یه بچه گله که درکش از اندیشه دینی اخیرا واقعا عالی شده . شاید قبلا من باهاش و با نوشته هاش عجین نبودم . ولی اینم جزو کشفیات اخیرمه . باید روش کار کرد . کاش به اندازه اون از خدا درک داشتم

شیخنا بهزاد مهرانی حفظه الله . یه لیبرال دموکرت مسلمان باحال و با مرام . کم نمیذاره . ثابت کرده . باوجود اختلاف عقیده ای که با هاش دارم از خواندن نوشته هاش لذت میبرم و با بودن با خودش عشق میکنم . خدایی مرده . مرد . خوشبحال فردوسی که بهزاد توش داره کار میکنه . خوش آقا

پروانه خانم وحیدمنش عزیز . یه کوه احساس و اندیشه . یه روایت گر عالی و یه اندیشه ورز منصف . هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

مسافر عزیزمان . عطیه عزیز . کوه معرفت و انسانیت . جدی شرمنده شم . یه مسلمون نو اندیش که فخر مذهبی های بلاگستانه . چاکریم خواهر و شرمنده

پرگاس عزیز ! آیدای بزرگمان . یه بزرگتر که سایه اش بالای سر ماست . کاش بنویسه . کاش ما رو از قلم زیباش محروم نکنه . نمیدونم چرا ولی یه احترام عمیق و عجیبی براش قائلم . از اون آدماست که جدا باید به احترامش کلاه از سر برداشت . ارادتمند آیدای عزیزمان . راستی ذکر زنده باد کمپین فراموش نشه . زنده باد کمپین

ای مصیبت هی ! اشکان خان منفرد . متخصص رفتن رو اعصاب مذهبی جماعت . یه پسر گل و با معرفت که نمیدونم این مذهبیای منتقد حاکمیت چه هیزم تری بهش فرختن . بابا ما ناقد اندیشه سنتی حاکمیم . به خدا فهم ما از دیانت به این فهم سنتی فرق میکنه . اما این حرفا عین روضه حسین کرد شبستریه . اشکان ! یه روز خودم خرخرتو میجوام جیگر

زیدنا امیرهادی خان انواری اعلی الله مقامه . یه بمب خنده . یه پسر گل که هیچ وقت دردشو به روش نمیاره . اين همون كشف آفتابگردان عاشقه كه گفتم . یه روز یه عزیزی به من گفت علی هر وقت زیاد میخندی میفهمم یه مرگیت هست . آی حکایت این شازده پسره . یه مرد که پای اندیشه و قلم وایساده . درود بر هادیه عزیز

بیتا یاری . اینکی متخصص اعتماد به نفسه . یه بار دیدمش ولی استادیه خداییه . بمب اعتماد به نفس . آخ دلم میخواد حالشو بگیرم . زورم نمیرسه . یعنی تا الان نرسیده . آخ نرسد آن روزی استاد . ولی قلمش عالیه . زنده باد . در ضمن شماره موبایل نداره . رسما بی خیال تکنولوژیه . پیدا کردنش هم بر اساس شنیده ها پروژه اساسیه . ولی بازم زنده باد

پرنده خارزار . زنده باد کمپین . اینم از استخون بندیه اصلیه کمپین . مهربان و بزرگوار محبوبه خانم حسین زاده . مخلصیم . بابت استقامتش در راه حقوق حقه زنان باید کلاه از سر برداشت و احترام كرد

یار دبستانی . نوشین جعفری- استاد ترکوندن که البته یه مدت به بهانه درس ظاهرا تعطیل فرمودن . بابا من خداد ترم طول کشید درسم . شماها تعطیل میکنین . نوشین بنویس . حرف گوش کن . چیز دیگه ای هم نمیگم تا بنویسی خب ؟

امپراطور حقوق بشر . مدیار سمیعی نژاد . دو بار اساسی لهم کرد . یه بار به همدستی یه جانوری تو یه جا از روم ردشد . بعدشم بعد نمایشگاه پارسال اسمم رو گذاشت عنصر ناراحت . ولی رفیق خوب و گلی . یه افشاگری ! مجتبی داره زن میگیره . بیدا بیدا مبارک بیدا !!! و لی وبشو بخونید . اساسی توصیه میکنم . در ضمن ایشون دو سالی زندان خوابیدن در دوران بازداشت بلاگرا . از حق دارانن .

نیروانا . ممدوز . محمد حسین مهرزاد . این همون جانوریه که با مجتبی منو ترکوند . وقتی زندان بود دلم واسش اساسی تنگ بود . قدیما بیشتر مینوشت . به قلمت محتاجیم برادر . يه مرد عزيز كه ديدنش آرزو شده برامون .

بانوی عزیز به تماشای آبهای سپید . بانو مریم پارسی گرامی . زنده باد که همچنان پایداری . اینون بخونید . کم مینویسه اما بخونید . بازم ارادتمندیم استاد

ای مصیبت هی ! امید محدث . حذفیات . چی بگم بهت پسر ! قلمش رو دوست دارم . خودشو با تمام قیافه لهش عاشقشم . یه نیگاهی هم به ما بکن فرزند . اينم واسه مشاركتيا نعمتيه . نباشه فكر كنم يه ور حزب خوابيده جان خودم

این بلاگ رو بخونید . حتما . نمیدونم واسه چه شیرمرد یا شیرزنیه ولی بخونید . ناگفته های انقلاب 57 . کاش همه ناگفته ها گفته شود

مرد آوانگارد مشارکت . خوراک کروبی و رفقاش . مرد پاکی که خیلی اذیتش کردن . اسمش توکه زبونمه ها ! آها شیخنا الاستاذ سعید نورمحمدی . هر جاي بخوايد يه مجموعه جديد راه بندازيد تخصصش از آن آقا سعيد خودمانه . سالاريه . چاکریم

در کار گلاب و گل . حکم ازلی این بود . کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد - دو یار همراه . یک زن و شوهر اسطوره ای که اساسی هر دوشون اهل عدم خشونتن . دو تا گل روزگار . ارادتمندیم قربان

مستانه گل . شیخنا احسان . دلم براش تنگ شده . هم خوش قلمه و هم هم خوش قریحه . یادش به خیر

آئین . وقایع اتفاقیه . ابوذر معتمدی . استاد شرق آن لاین . مردی بزرگ با تکلیف مشخص با هستی و روزگار . دلم براش تنگ شده . چی بگم دروغ که نمیتونم بگم . محور و موتور اصلی چارسوق . مدتها شاگردیش رو کردم . اما خب ! ظاهرا شاگرد خوبی نبودم

جناب استاد پدی خان الوندی الممالک امروز فاوا . سابقه بی کار بودندی و این روزها ظاهرا اساسی کار داشتندی . فاوا شدند . دلم برای روزهای نه چندان دور تنگ شده . بخونیدش . از دست ندید

بانو زهرا بهروز آذر عزیز . همسر اون آق پدرامی که بالا گفتم . خدا صبرش بده . یه بمب انرژی . روزگار نسیم یادش به خیر خواهر . حتما قلمش رو بخونید . زنده باد کار آفرین

ملی مذهبی . فرزاد مشیری . خوب مینویسه و درست . اینم از توصیه هامه بخونیدش . ولی کاش به عنوان یه نیروی ملی مذهبی قدری فاز مذهبیش رو زیاد کنه . امروز باید روی مباحث اینچنینی کار کرد . چاکریم برادر نادیده

چی کارت کنم بچه . بابا این وزارتیا رو در آوردی تو . نکن بچه جان . شب سیاه . امیر حسن خان مهرزاد . اخیرا از خاوران قصد تشریف بردن به آزادی رو داشتن و از ایستگاه انقلاب میخواستن رد شن . نکن بچه جان . . بخونینش . یه پسر که اگر یک چهارم بلاگستان و نیروهای فعال ما شور اونو داشتن چه ها که نمیشد . این ملت به شور محتاجه و به شعور

استاد لسان عرب و متخصص اندیشه در قران . مترجم آثار جبران خلیل جبران . دارای چندین تالیف در باب معلم شهید دکتر شریعتی . حیدر شجاعی عزیز . بخونیدش . منکه جزو برنامه همیشگیمه

تا آزادی ! شاگرد احساس مسئولیتشم . کاش فرصت بشه بیشتر در خدمتش باشم

چو ایران نباشد تن من مباد . کیوان عزیز . دوستی که لیاقت باید داشته باشم تا در محضرش باشم . فيض حضورمان بايد بيشتر شود . مخلصیم

sherek . حسام خان عزیز . سیمرغ . این روزا دوباره ایران اومده بود . دلم براش یه ذره شده بود . جیگر منه . ولی بخونیدش . بخونیدش . بخونیدش . اینکه زیاد در موردش نمینویسم چون از میزان عشق من به خودش خبر داره درب و داغون . نفوذیه ما توآمریکا . مشت محکمی است بر دهان استکبار جهانی . ما با ورود حسام رسما به خاک آمریکا تجاوز کردیم

آرمان سرخ . یه پرسپولیسیه چپ داغون . آخه له و لورده . آژان بیا منو بگیره ؟ ولی تحلیلاش خوبه . دلم واسش تنگ شده شازده رو . خدا بهش رحم كنه كار دست خودش نده

ولیمه 57 - بهاره خانم گل . یه نمونه کار و عمل توروزگار بی عملی . فعال حوزه زنان با یه قلم خوب و دوست داشتنی . پاینده باشی بهار جان . شرمنده از ناراحتیات . ارزشش رو نداشتیم . جدی میگم م . زده باد ولیمه عزیز

خواهرزادمه . من داییشم . عین خودمه . اساسی هم کلش بو قرمه سبزی میده . یه شریعتی چی عزیز . یه ذخیره برای آینده جنبش نو اندیشی مذهبی با تلاشی باور نکردنی . چاکریم میثم جان . زنده باد میثم عزیزم

گذر از معنا . رهای گرامی . یه خواهر گل . فنچز (اینو گفتم تا یکی جلو باشم !) . قلم عالی و حس عالیتر . زنده باد . ما از مخلصان ایشانیم . کوه احساس و اندیشه . کاش یه ذره بیشتر تو عرصه عمل بیاد . ولی بخونید . من از خوندن چندباره پستاش سیر نمیشم

خراب آباد . ریحانه حقیقی . اجازه بده اینجا هم بگم دختر عزیزم . قلمت و زندگی جدیدت با برادر گلم همیشه مستدام . بخوندیش . باید بخونیدش . كاش هميشه باشه . پاینده باشی عزیز

وکیل نامبر وان . دکتر نعمت احمدی عزیزمان . آقا دستم به دامنت . پرونده قشنگم دستتو میبوسه . یه استاد و راهنما . باید تو محضرش باشی تا بفهمیش . چاکریم

حواری عزیز خورشید . هژیر پلاسچی . قلم سحر آمیز . عاشق قلمشم اینو جدی میگم . یه چپ با پرنسیب . اگر همه فعالین ما مثل هژیر روی اصول و پرنسیباشون بودن امروزمون این نبود . مدتی است ندیدمش ولی مخلصیم برادر

بر بام اضطراب . مهدی فخر زاده عزیزمان . استاد بنده . یه استاد جوان مذهبی و روشنفکر و مسئول . یه فعال حوزه نشر قوی و پاینده . خیلی مخلصیم . قلم عالی . ولی مدتیه نمینویسه . کاش بنویسه و ما رو محروم نکنه . البته اخیرا کورسوی امیدی در نگارش این مرد بزرگوار ایجاد شده . یه مذهبی که به نظر من میتونه تو جوونای ما در حدالگو باشه

خیال حوصله . ستوان دوم وظیفه مهدی پوررحیم . از فرزندان جنبش نو اندیشی مذهبی ایران . عزیزی که خیلی دلم میخواد بیشتر باهاش باشم . یه اندیشه ورز عزیز . چاکریم

_________________

آقا به خیلی های دیگه هم هستن . تا الان شمردم شده38تا . دهانم مورد الطاف واقع شد . باقیه عزیزان به خوبی خودشون ببخشن . نخواستنم ببخشن یه سطل آب یخ (تگری) چپه کنن رو سرشون . اولا همینجا بگم هرکس نوشت در مورد این بازی باید به من بگه . کامنت بذارید برای من . خب !
در ضمن دوستان ناراحت نشن . شعور ما در همین حد بود . یه چیزی رو هم بگم . کاش این مصیبت امنیتی نبود تا از عزیزی نام ببرم . اما خب ! ظاهرا فعلا تا جاگیر بشه نمیشه . این رو هم بگم دستم به طراح بازی نرسه . آخ مرده حسابی ! بی کار بودی ؟ الان دقیقا دو ساعته دارم فکر میکنم و مینویسم . آخ دست بهت نرسه
به هر حال ما هم در این بازی مقدسین شرکتیدیم . بسی هم حال کردیم . اصلا به نظرم این بازی بایدبرای آشنایی و دوباره یادآوری اهالی وبلاگستان باشه . کاش بیشتر یاد هم بودیم
زیاده عرضی نیست . قلمهاتون پایدار . دشمن هاتون الهی وربپکن . جیگر جمیع بروبچز با مرام مشتی
یا حق
__________________________
فجايع اتفاق افتاده در جمهوري اسلامي را ديديم - متن كامل افشاگري بي سابقه عضور هيئت تحقيق و تفحص از قوه قضاييه
اين افشاگري ها بوي خون ميدهد - حسين باستاني
آب به روي دانشجويان بسته شد

بعد التحرير :

اولا بنده 18 خرداد تولدم بود . از عزيزاني كه تبريك گفتن ممنونم . خيلي مخلصيم استاد

دوما بنده از ترس ميرا و آرمين مجبور به ورق زدن عزيزان شدم . هرگونه مسئوليت به عهده اين دو تاست كه موجب شدن منه قلم به دست مزدور بي ادب زاقارت اينطوري كنم . بابا ! من اشتباهي بيدم به جان خودم !!! :ي

سيما تمامي عزيزاني كه در بالا تورق شده اند دعوتن به اين بازي . اخ بزنين همديگه ر. ورق بزنين بينم . چاكريم

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin